U sklopu nastavne teme iz Prirode i društva Sat/ura kod učiteljice Paule Hutinski, učenici su se kroz raznolike i zabavne aktivnosti upoznavali s praćenjem i razumijevanjem vremena. U školi su izradili svoje ručne satove, a kod kuće, kao praktični zadatak, kreativne i maštovite zidne satove. Također su zajedno ukrasili jedan drveni sat koji je sad postao njihov razredni sat.
Veliku ulogu u učenju ima naš interaktivni kalendar koji koristimo svakoga dana. Učenici određuju dan u tjednu i datum, mjesec, godinu i bilježe vremenske prilike.
Svaki tjedan dvoje učenika preuzima „dužnost kalendara“ i samostalno postavlja sve oznake – što razvija odgovornost, snalažljivost i sigurnost u razumijevanju vremena.
Tijekom odmora djeca se rado igraju igru „Memory – koliko je sati?“, u kojoj spajaju sliku sata i zapisano vrijeme. Na taj način uvježbavaju čitanje analognih i digitalnih satova te jačaju koncentraciju i pamćenje.


Na satu Likovne kulture učenici su pokazali svoju kreativnost – dizajnirali su razredni kalendar za 2026. godinu! Svaki učenik je oslikao jedan mjesec, a svi radovi spojeni su u jedinstven, šarolik i potpuno njihov razredni kalendar 2026., koji je sada ponosno izložen.
Vrijeme je… za učenje kroz iskustvo, igru i stvaralaštvo!



























