Poštovani roditelji, dragi učenici!
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je 2. siječnja Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji je izrađen s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, srednjim školama i učeničkim domovima, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.
- Zaključavanje i nadzor ulaza u prostore OŠ Franje Horvata Kiša ( usklađeno sa postojećim Kućnim redom škole)
Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi i izlazi, bit će zaključani tijekom cijelog radnog vremena (osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnateljica).
U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnog dana, prihvatna ulazna vrata školske sportske dvorane za ulaz učenika će u jutarnjoj smjeni biti otključana od 7.20 sati do 7.45 sati te 15 minuta po završetku nastave uz obavezan nadzor dežurnog učitelja. Prihvatni stražnji ulaz je namijenjen samo učenicima i iznimno roditeljima učenika s teškoćama u razvoju za prihvat učenika s TUR od strane učitelja edukatora rehabilitatora.
Učenike u jutarnjoj smjeni dočekuju i nakon nastave ispraćuju dežurni učitelji/stručni suradnici za matičnu školu Lobor na prihvatnom stražnjem ulazu u školu za učenike kroz školsku sportsku dvoranu. Učenici koji pohađaju dopunsku nastavu /dodatnu nastavu/izvannastavnu aktivnost koja se održava nulti sat s početkom u 7.05 sati ulaze na prednji glavni ulaz u školu te ih dočekuje tehničko osoblje/ učitelj koji održava određenu aktivnost nulti nastavni sat.
Ulazna vrata područne škole Petrova Gora, kao i svi ostali ulazi i izlazi, bit će zaključani tijekom cijelog radnog vremena (osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnateljica).
U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu područne škole prije početka i izlaska nakon završetka nastavnog dana, ulazna vrata će u jutarnjem terminu biti otključana od 7.30 sati do 7.55 sati te 15 minuta po završetku nastave uz obavezan nadzor tehničkog osoblja / učitelja. Učenike u jutarnjoj smjeni nakon nastave ispraćuju učitelji koji po rasporedu imaju zadnji sat u nastavnom danu.
U poslijepodnevnom terminu nastave Glazbenog odjela Škole glavni prednji ulaz škole otvoren je utorkom od 15.00 do 15.30 sati, a ostalim danima (ponedjeljkom, srijedom, četvrtkom) od 14.30 do 15.00 sati za prihvat učenika Glazbenog odjela na skupnu nastavu te 15 minuta po završetku cjelokupne nastave uz obavezan nadzor učitelja Glazbenog odjela/ tehničkog osoblja škole. Ulaz svih učenika na pojedinačnu nastavu instrumenta ili skupnu nastavu solfeggia, zbora, orkestra, komorne glazbe i teorije glazbe bit će samo prednji glavni ulaz. Roditelj za vrijeme nastave pojedinačnog instrumenta ili skupne nastave učenika čeka izvan prostorija škole. Radnik školske ustanove (tehničko osoblje/ učitelji Glazbenog odjela) ispraćuju/dočekuju učenika na glavnom prednjem prihvatnom ulazu u školu.
- Ulasci i izlasci tijekom odmora učenika
Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove, a tijekom velikog odmora učenicima nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove (dopušteno korištenje vanjskog prostora zelene učionice uz obavezan nadzor dežurnog učitelja/stručnog suradnika).
- Prijevoz učenika putnika
Učenici su dužni po završetku nastave polazak školskog organiziranog autobusnog prijevoza čekati u prostoru škole uz nadzor dežurnog učitelja.
- Ulazak roditelja i drugih vanjskih posjetitelja u školsku ustanovu
Roditelji i svi ostali posjetitelji ulaze na glavni prednji ulaz u školsku ustanovu. Roditelji učenika s teškoćama u razvoju iznimno koriste stražnji ulaz uz prethodnu najavu učitelju edukatoru rehabilitatoru/pedagogu.
Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštivati raspored koji je objavljen na web stranici škole te su isti dužni potvrditi najkasnije dan ranije prije dolaska na konzultacije predmetnom učitelju/razredniku, a predmetni učitelj/razrednik/stručni suradnik o istom obavijestiti tajništvo škole u jutarnjoj smjeni.
Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima/predmetnim učiteljima Glazbenog odjela također su dolazak dužni potvrditi najkasnije dan ranije prije dolaska na konzultacije predmetnom učitelju/razredniku, a predmetni učitelj/razrednik o istom obavijestiti tajništvo škole i voditelja Glazbenog odjela.
Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu od najkasnije dan ranije prije dogovorenog termina predmetnom učitelju/razredniku/pedagogu/ravnatelju ovisno o vrsti i potrebama određenog roditelja ili na poziv od strane školske ustanove.
Roditelji i drugi vanjski posjetitelji pri dolasku pred glavni ulaz u školsku ustanovu pozvone na vanjskom zvonu te će im dežurni učitelj/tehničko osoblje otvoriti vrata i provjeriti identitet putem osobne iskaznice i zapisivanjem u knjigu posjetitelja koja se nalazi na samom ulazu u ustanovu.
Za ulazak u školu posjetitelj je dužan predočiti djelatniku škole osobni dokument s fotografijom.
U slučaju potrebe, zaposlenik škole, uz zahtjev za uvid u osobni dokument s fotografijom, može izvršiti i sigurnosni pregled posjetitelja i njegovih stvari.
Osobama koje ne dopuštaju uvid u osobni dokument ili obavljanje pregleda, ulazak u školu neće biti dopušten.
U vrijeme održavanja roditeljskog sastanka, razrednik/ca dočekuje roditelje/skrbnike na prednjem ulazu u školu i vodi do prostorije u kojoj će se sastanak održati, a nakon završetka sastanka ih prati do izlaza iz škole.
Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.
Mjere definirane ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi, uključujući učenike, radnike, roditelje i druge vanjske posjetitelje te osobe koje, sukladno ugovoru, koriste prostore školskih ustanova za sportske, edukativne, poslovne ili druge svrhe.
KORIŠTENJE ŠKOLSKE SPORTSKE DVORANE OD STRANE GRAĐANA, KLUBOVA I UDRUGA
Sve skupine građana, klubovi i udruge koje sa Školom imaju sklopljen ugovor o najmu školske sportske dvorane za treninge i rekreaciju molimo da se okupe ispred ulaza školske sportske dvorane. Iste će tehničko osoblje pustiti 10 minuta prije ugovorenog termina. Sve skupine građana, klubovi i udruge su prilikom ulaska dužne predočiti djelatniku škole osobni dokument s fotografijom. U slučaju potrebe, zaposlenik škole, uz zahtjev za uvid u osobni dokument s fotografijom, može izvršiti i sigurnosni pregled posjetitelja i njegovih stvari.
Sukladno Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama OŠ Franje Horvata Kiša će u propisanom roku izraditi novu Procjenu postojećeg stanja i analizu rizika temeljem kojeg će se izraditi Plan sigurnosti školske ustanove, odnosno definirati mjere sigurnosti i zaštite školske ustanove. Također ćemo u propisanom roku uskladiti svoje interne dokumente i izraditi Protokol o kontroli ulaska i izlaska u OŠ Franje Horvata Kiša s kojima će učenici i roditelji biti pravodobno upoznati.
Molimo vas da se pridržavate navedenih pravila kako bi naši učenici ostali i dalje sigurni.
Ravnateljica Valerija Debeljak