Obavijesti za roditelje

PRAVILNIK O NAČINIMA, POSTUPCIMA I ELEMENTIMA VREDNOVANJA UČENIKA U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI

Članak 14.

Prava i obveze roditelja

(1) Roditelj ima pravo znati elemente vrednovanja, kao i planirane metode, načine i postupke vrednovanja za svaki nastavni predmet.

(2) O metodama, načinima i postupcima vrednovanja i ocjenjivanja roditelje informira razrednik na roditeljskim sastancima i individualnim informativnim razgovorima.

(3) Roditelj je dužan redovito dolaziti na roditeljske sastanke i individualne informativne razgovore s razrednikom.

(4) Roditelj ima pravo uvida u pisane i druge radove i ocjene djeteta na organiziranim individualnim informativnim razgovorima s razrednikom ili predmetnim učiteljem/nastavnikom.

(5) Roditelj ima pravo izvijestiti ravnatelja ako mu razrednik ili predmetni učitelj/nastavnik odbija dati pravodobne i potrebne obavijesti o uspjehu njegovoga djeteta.

(6) Roditelj/i ima pravo na pisane i usmene predstavke (primjedbe, komentare i sugestije) o vrednovanju učenika koje podnose ravnatelju i/ili vijeću roditelja.

(7) U posljednja dva tjedna prije završetka nastavne godine ne organiziraju se roditeljski sastanci i individualni informativni razgovori.

ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI

Članak 136.

(1) Roditelj učenika je dužan brinuti se da učenik redovito izvršava obveze te u primjerenom roku javiti razlog izostanka učenika.

(2) Ako roditelj zanemaruje svoje obveze iz stavka 1. ovog članka, škola mu je dužna uputiti pisani poziv za razgovor s razrednikom i stručnim suradnicima škole.

(3) Način opravdavanja izostanaka učenika i primjereni rok javljanja o razlogu izostanka uređuju se statutom.

(4) Ako roditelj učestalo zanemaruje obveze iz stavka 1. ovog članka, škola je dužna o tome obavijestiti nadležno upravno tijelo županije, odnosno Gradski ured i nadležnu ustanovu socijalne skrbi koji su dužni izvijestiti školu o poduzetim mjerama.

U P U T E  ZA   K O R I Š T E N J E  G A R D E R O B N I H    O R M A R I Ć A

1. Dodijeljeni garderobni ormarić se koristi za odlaganje isključivo školskih potrepština, odnosno čiste odjeće i obuće te školskog pribora (udžbenici, knjige, oprema za TZK, učenički radovi i slično).

2. Dodijeljeni garderobni ormarić potrebno je održavati čistim i urednim. Zabranjeno je pisanje, šaranje, lijepljenje naljepnica (i slično) unutar i izvan ormarića.

3. Zabranjeno je odlaganje hrane i pića.

4. Zadnji dan nastave na kraju prvog polugodišta i na kraju nastavne godine potrebno je isprazniti i pospremiti ormariće te ih ostaviti otvorenima kako bi se ormarići očistili.

5. Dodijeljeni garderobni ormarić s pripadajućim privjeskom i ključem učenik zadužuje i koristi do kraja svog osnovnoškolskog obrazovanja, to jest do kraja osmog razreda osnovne škole. 

6.  Dodijeljeni ključ s privjeskom potrebno je čuvati i neoštećenog vratiti  na kraju osmog razreda.

7. U slučaju gubitka ključa ili oštećenja ormarića troškove sanacije snosi roditelj učenika.

8. Nastalu štetu prilikom korištenja ormarića ili gubitak ključa s privjeskom potrebno je odmah prijaviti razredniku.

9.  Svaki ormarić ima svoj duplikat ključa koji se čuva u školi.

10. Učenik je na zahtjev predmetnog učitelja, dežurnog učitelja ili na zahtjev razrednika, stručnog suradnika i voditelja područne škole te ravnatelja škole dužan otvoriti dodijeljeni garderobni ormarić.

11. Ravnatelj škole i voditelj područne škole mogu otvoriti ormarić učenika bez njegovog prisustva ako za to postoji osnovani razlog prijavljen razredniku ili razrednom vijeću.

Skip to content