
Mentalno zdravlje širok je pojam, ono je stanje dobrobiti i temelj koji omogućuje djeci i mladima da ostvare vlastite potencijale. Stoga smo mu nakon analize prve fotografije unutar projekta, koja i sama ima tematiku mentalnog zdravlja, odlučili posvetiti jedan puni sat.
Stručna suradnica knjižničarka kao voditeljica projekta provela je dvije radionice; radionicu samopoimanja i samoprezentacije te radionicu razvijanja psihološke otpornosti s učenicima sedmog razreda.
Ishodi radionica bili su prepoznati vlastite mehanizme psihološke otpornosti, prepoznati vlastite kvalitete te opisati sastavnice vlastitog identiteta. Učenici su spomenuto ostvarili upoznavanjem pojma PSIHOLOŠKE OTPORNOSTI i olujom ideja pojmova koje možemo vezati uz termin. Nadalje, izradom svog personaliziranog štita kako bi učenici prepoznali i istaknuli vlastite kvalitete i sastavnice identiteta čiji je cilj stavljanje pozornosti na ono pozitivno ili često zanemareno na nama zbog stalnog uspoređivanja koje je u današnjem društvu prisutno.

