Datum objave: 7. travnja 2025.

Projekt se nastavlja analizom idućih pristiglih fotografija – druge i treće odabrane fotografije koje prikazuju problem inkluzivnosti osoba s invaliditetom te problem rodne ravnopravnosti.


Odabrane teme potaknule su pregršt rasprava i pozitivnih primjera kojih su se učenici dosjećali, a sve s ciljem povećanja inkluzije i rodne ravnopravnosti. Prepoznati su ti problemi u društvu, imenovana su područja našeg svijeta gdje su ti problemi više ili manje vidljiviji, a spomenute su i određene zajednice ljudi i društva ili religije o kojima nismo do sada imali priliku raspravljati.


Učenici su veoma pozitivno reagirali na sve provedene radionice i počeli dobivati ideje o svojim razglednicama koje će uskoro pisati. Uz pomoć stručne suradnice knjižničarke analizirali su sve odabrane fotografije principom četiriju koraka za “čitanje slike” – osjećaja, vizualnih elemenata, mogućih tema i pitanja perspektive. Na kraju su čuli autorsko “rješenje slike”, informacije o fotografu i dodatno su istražili spomenute teme naučivši pritom nešto o ekstremnim sportovima, # WE THE 15 pokretu i tehnikama nošenja sa stresom.

Pročitajte još

EU Code Week 2025. – Europski tjedan programiranja

EU Code Week 2025. – Europski tjedan programiranja

U sklopu Europskog tjedna programiranja (EU Code Week 2025), učenici od 1. do 4. razreda naše škole će se od 21. do 24. listopada uključiti u zanimljive i interaktivne aktivnosti na satima Informatike s učiteljicom Lucijom Grden.Ovogodišnje teme usmjerene su na...

Zahvala za prikupljene kupone – nastavljamo zajedno!

Zahvala za prikupljene kupone – nastavljamo zajedno!

Dragi učenici, roditelji, djelatnici i prijatelji škole, s velikom radošću vam zahvaljujemo na svim skupljenim i skeniranim kuponima koje ste donirali za matičnu školu, područnu školu i glazbeni odjel! Vaša podrška i angažman pokazuju koliko zajedništvo može pomoći u...

Skip to content