Projekt se nastavlja analizom idućih pristiglih fotografija – druge i treće odabrane fotografije koje prikazuju problem inkluzivnosti osoba s invaliditetom te problem rodne ravnopravnosti.
Odabrane teme potaknule su pregršt rasprava i pozitivnih primjera kojih su se učenici dosjećali, a sve s ciljem povećanja inkluzije i rodne ravnopravnosti. Prepoznati su ti problemi u društvu, imenovana su područja našeg svijeta gdje su ti problemi više ili manje vidljiviji, a spomenute su i određene zajednice ljudi i društva ili religije o kojima nismo do sada imali priliku raspravljati.


Učenici su veoma pozitivno reagirali na sve provedene radionice i počeli dobivati ideje o svojim razglednicama koje će uskoro pisati. Uz pomoć stručne suradnice knjižničarke analizirali su sve odabrane fotografije principom četiriju koraka za “čitanje slike” – osjećaja, vizualnih elemenata, mogućih tema i pitanja perspektive. Na kraju su čuli autorsko “rješenje slike”, informacije o fotografu i dodatno su istražili spomenute teme naučivši pritom nešto o ekstremnim sportovima, # WE THE 15 pokretu i tehnikama nošenja sa stresom.